Jag har köpt min nya elcykel online, har jag rätt till en gratis 3-månaders service hos en Crescentbutik?

Har du köpt din cykel online bör du ta kontakt med en Crescent elcykelspecialist som kan hjälpa dig att serva din elcykel regelbundet.

Den gratis service du refererar till är en del av det Originalserviceprogram CykELkärlek som du kan köpa till för att hålla din elcykel i bästa skick och erhålla 3 års garanti på din cykel. Den första 3-mån servicen är kostnadsfri hos butiken där du köpt din elcykel eller i samband med att du bokar dig för vidare service i vårt serviceprogram i butiken, i samband med 3-mån servicen.

Grundtanken med originalserviceprogrammet är att du gör detta hos handlaren som du köpt cykeln hos. En elcykel behöver servas regelbundet, precis som en bil och en välservad cykel håller betydligt bättre en en som inte får service. 

Crescents elcykelspecialister är certifierade för att genomföra originalservice på våra elcyklar. Säkerställ att det är här du gör din service att garantin ska gälla.

CYCLEUROPE I SVERIGE 

Crescent sjosala_logotyp PEAK_logotyp 

0